22 oktober är det dags för höststädning igen! Vi träffas som vi gjort innan pandemin kl 10:00 på lördagen utanför våra områdesombud. Vi får bland annat soppåsar att använda till alla löv och lite instruktioner om det är något extra som behöver göras denna dag. Mer detaljerad information om städdagen och vilka som är områdesombud kan ses i Inseglet. 

Det blir återigen en trevlig stund med fika och korvgrillning (med eller utan fläsk) tilsammans kl 13:30 vid de större lekplatserna.

Som vanligt, kom ihåg att de gemensamma ytorna ska vara avklarade innan man kan städa på sin egen tomt. I containrarna så får man inte slänga gräs, löv eller grenar från den egna tomten förrän efter kl 16:00 på söndagen (om det finns plats) eftersom allt som kommer från våra gemensamma ytor måste få plats i första hand.

Vi ses!